Powered By Blogger

Thursday, May 16, 2013

Assalamualaikummm,Hello, Guyys !Dah lame gile kott tak sentuh BLOG niyhh. Huhh ! Asyik sebuk kat FACEBOOK je. Entah ape best kat FB ue. Buat Sakit Hati je ada lahhh. Minggu niyhh, kat sekolahhh Minggu Peperiksaan ! Adushhh, Sakitnyaa la Kepala memikirkann ape yang perlu dipikirkan. Boleh giler kott. 10 Subjekk nak ulangkaji. Huh ! Sungguh menyakitkann. Tapi Exam Kali Hope Dapat RESULT yang terbaikk. Paling kurang pun paling Terbaikk. Hahahahaha           
Sakit towl, Tadi kat sekolah (16/05/2013) telah menyambut hari yang paling penting bagi aku seorang pelajar yang berdedikasi katanyaa. Hehehehehe.  Penat kott hari niyh. Nasib baik tak join sekali aktiviti kat sekolah tadi. Kalau Tak Lagi Tired !



 

 
Ramai giler kott tadi buat persembahan untuk guru tadi kat sekolah aku. Siap bawak gitar bagai. Tapi yang paling SEMPOI cikgu buad persembahann. Tak bolehh blaa giler. Macam Band Bunkface dahh aku tengok. Just kekurangan seorang ahli je agy. Kalau tak terciptanya Band baru. ' BUNKFACE SENIORS ' hahahahahaha


 

  
k lahh, btw sebelum terlupa nak ucapkan ' SELAMAT HARI GURU ' kepada guru-guru yang telah mengajar aku. Dari Tadika hingga Sekarang. My mum Want Me to Become Teacher. Itulahh, ape yang Beliau Mahukan. Tapi, aku mahu cari yang lebih baik. Itu kalau rezeki akulah. Hehehehehe (PEACE)

No comments:

Post a Comment